Stále více lidí využívá k hledání nejenom lokálního byznysu vyhledávače. Jaké trendy jsou cítit z české kotliny? Na to se podíval exkluzivní průzkum společnosti Effectix.
Následující text se zaměřuje pouze na část průzkumu a to na část věnující se vyhledávačům. Výsledky můžete najít na na adrese dobawebova.com.
Studie využila statistik celkem 1624 firemních webů. Během roku 2012 zaznamenali tyto weby úžasných 134 milionů návštěv. A světe div se, nejvýkonějším zdrojem návštěvnosti byly právě vyhledávače. Jejich podíl na celkovém koláči návštěv byl následující:
Pokud vezmeme návštěvnost pouze z vyhledávačů, tak je vidět dlouhodobý trend, v němž Seznam již třetí rok za sebou ztrácí svůj podíl na trhu ve prospěch Googlu. Jejich podíl mezi vyhledávači je následující:
To jsou data zajímavá, ale studie vykázala mnohem zajímavější trendová data. Podle mě zásadním zjištěním je meziroční nárůst vyhledávačů na celkové návštěvnosti o ohromných 8 %.
Podívejte se na celkový souhrn zdrojů návštěv:
Každou chvíli váš byznys, vaši firmu, vaše služby nebo výrobky hledají tisíce lidí. Opravdu je můžete nechat jít? A pokud váš web nyní nepřitahuje pozornost a nesbírá nové zákazníky a klienty z vyhledávačů, co s tím můžete dělat?
Mrkněte na web MD webdesign, poradíme vám.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Registrujte se k odběru upozornění na nové články v blogu.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění po dobu maximálně 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Napsat komentář