Společnost Apple ve svém operačním systému iOS 14 zavádí nová pravidla pro soukromí. To bude mít velký vliv na měření reklamy Facebooku. Jak se vypořádat se správným nastavením, abyste o reklamy nepřišli?
Společnost Apple zpřístupňuje ochranu soukromí uživatelů svých zařízení, což negativně ovlivní měření reklam Facebooku pomocí Facebook pixelu. Jeho měření se tak musí změnit.
Facebook pixel slouží k měření toho, co lidé na webu dělají. Většinou formou událostí, jako je zobrazení stránky, přidání do košíku, registrace, či provedení objednávky. Na tyto události pak lze ladit vaše reklamy.
Pokud tedy ladíte kampaně podle konverzní události, musíte změnit nastavení. Jestliže však Facebook pixel nepoužíváte, pak se pro vás nic nemění.
Kdy se tak stane? Apple zavedl změny od 26. dubna 2021.
Změnou v nastavení vás krok za krokem provedu. K provedení změn využijete váš Facebook Business Manager.
ČTĚTE TAKÉ článek Reklama na Facebooku: Co přinese a na co si dát pozor.
Přihlaste se do Business Managera a postupujte následovně:
Souhrnné měření událostí Facebooku je nový protokol umožňující měřit události na webu i u uživatelů se systémem iOS 14. Na každé doméně je možné měřit maximálně 8 vybraných událostí. Ty pak lze použít k optimalizaci vaší kampaně. Výhodou je, že těchto 8 událostí může pocházet z více než jednoho Facebook pixelu.
Jednu z těchto událostí pak můžete použít k optimalizaci reklamní sady. Podstatné však je, aby tato událost byla doméně přiřazena.
Jak postupovat?
Posledním krokem je ověření, že vaše sady reklam používají konverzní událost přiřazenou k vaší doméně. To provedete ve Správci reklam.
Postupujte takto:
ČTĚTE TAKÉ článek Mám nový web, ale zákazníci nikde. Co mám dělat?
Věřím, že vám návod pomůže se vypořádat s nastávající změnou. Jestliže vám reklamu na Facebooku spravuje odborník, můžete návod minimálně využít ke kontrole nastavení.
Rád vám případně s nastavení pomohu »
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Registrujte se k odběru upozornění na nové články v blogu.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění po dobu maximálně 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Napsat komentář